Setmana 6 (del 24 al 30 de novembre) : voluntariat

Aquesta actualització va dedicada al sector del voluntariat, ja que el centre cívic disposa d.aquest servei i trobem interessant dedicar.li un espai en el nostra podcast. En la grabació podeu escoltar una sèrie de preguntes que li hem realitzat a la resposable d.aquest àmbit, tot i que si volem obtenir més informació podeu visitar la presentació powerpoint que hem penjat en el nostra portafoli: http://eduportfolio.org/9633

fes una ullada, conèixer mai està de més!

Comentarios

Si desea enviar un comentario sobre este episodio rellene el siguiente formulario ...

Nombre:


Email:


URL:


Comentario:


Por favor, teclea el código de seguridad para enviar el comentario:





Comentarios recibidos

Enviado por Nacho | 2008-11-30 17:56:30

Hola Yo m inscribí como voluntario hace un par de semanas xo aun no me han dicho nada..

Enviado por centrescivics | 2008-12-01 12:54:38

Hola Nacho, encontramos extraño que no te hayan contestado, puesto que necesitan muchos colaboradores y van escasos de recursos. Seguro que no les ha llegado tu correo o ha habido algún problema. te recomendamos que te persones de 10 a 13, que se encuentra la coordinadora y ella te dará de primera mano la información que necesites. Además, si quieres hacerlo desde casa, visita nuestra presentación powerpoint, y envía los datos que piden a la dirección indicada. Seguro que hay suerte! gracias por visitar nuestra página y opinar, Lorena y Sergi.

Enviado por JeSy | 2008-12-02 00:38:05

Anda no sabia q habia sta web! Pues yo la unica vez q fui al local social de pardiñas fue para q me coronaran "pubilleta" hace unos años.

Enviado por Cloud | 2008-12-02 01:05:08

Doncs no sabia com poder apuntar-mi de voluntari, ja que gairebé no disposo de massa temps, feina estudis... , però fa temps que ho estava rumiant i em sembla que m hi apuntaré. He vist el powerpoint i em sembla interessant varies de les opcions que és dona, a més jo estic estudiant psicologia i crec que m aniria bé fer incriure m de voluntari en un centre d aquest tipus. D aquesta setmana no passa, espereu que vaig!!

Enviado por marc | 2008-12-03 01:21:13

la unica vegada que jo e nat al local social del meu barri ( joc de la bola)va ser quan tenia uns 8 anys a un aniversari. desde llavors no e tornat anar-hi.

Enviado por Sara | 2008-12-05 01:58:14

Hola! he estat donant un cop d.ull a tota la web en general i hem sembla força interessant. Quan la Lorena i jo teniem uns 12 o 14 anys ens vam assabentar de les activitats que s.hi realitzaven i voliem fer balls de saló, aerobic i informatica entre d.altres. Finalment no ens vam apuntar a cap, pero el meu germa petit que ara te 14 anys, si hi va de tant en tant, i la meva mare també va realitzar un curs d.informatica l.any passat. Mai m.havia plantejat el fet de ser voluntaria, pero fent un cop d.ull al power point penso que hem podria servir molt per una autorealització personal i per agafar practica en un ambit de treball de la psicologia, que es el que actualment estudio i en el que en un futur espero estar tractant.

Enviado por Lorena | 2009-01-08 02:09:17

YESI! Doncs t animo a que hi tornis, jo també vaig ser "pubilleta" i em van nombrar al centre del barri, i si hi tornes veuràs que pots fer moltes coses interessants ;)

Enviado por Lorena | 2009-01-08 02:26:14

CLOUD! Me parece muy bien que quieras inscribirte como voluntario. Hace mucha falta aportar nuestro lado más humano, pq a veces los profesionales aunque no lo quieran pueden ver a las personas con las trabajan como a una persona más, sin darse cuenta que hay quien necesita muchísimo cariño! Además seguro que aprendes un montón para tu carrera ;)

Enviado por Lorena | 2009-01-08 02:37:31

MARC! Espero que t ho passessis bé, pero que sapiguis que les portes del centre segueixen obertes per tu!

Enviado por Lorena | 2009-01-08 02:51:47

Sarita! Y tanto que quisimos apuntarnos a mil cosas y por pereza y por la edad del pavo no lo hicimos... y qué tontas fuimos! Y ahora que tenemos demasiada faena como para hacer nada... en fin! Ya habrá tiempo cuando acabemos de estudiar para aprender otras cosas! :D